گوگل با بروزرساني 2 هسته اصلي خود در سال 2020 ، در ميان همه گير کروناويروس قرار گرفت. آنها اين آپديت را در تاريخ 4 ماه مه منتشر کردند و آن را "به روز رساني اصلي ماه مه 2020" نامگذاري کردند ، و به نظر مي رسد که واقعاً بزرگ است.


روند پخش تا تاريخ دوشنبه تا دو هفته تمديد خواهد شد. زمان گوگل بسياري از وب مسترها را سردرگم کرده است - و فکر مي کنند که بحران تاج و تيز باعث شده است که شرکت ها تعطيل شوند ، به علاوه اين حقيقت که در بسياري از مشاغل شاهد کاهش افت در ترافيک و فروش بوده ايم.


اين مقاله شامل داده ها و تجزيه و تحليل به روزرساني اصلي مه 2020 در Google است.


آپديت ماه مي گوگل


Google Update در ميان همه گيري هاي COVID-19 باعث عصبانيت مي شود


برخي از وب مسترها و سئوها نسبت به زمان بروزرساني هسته اصلي مه 2020 انتقاد کرده اند. در طول همه گيري ، حمايت از مشاغل آنلاين بسيار چالش برانگيز است و محدوديت هاي موجود در سراسر جهان وجود دارد. محدوديت هاي غالب منجر به افت ترافيک و خريد آنلاين براي بسياري از شرکت ها شده است و بسياري از آنها احساس کلي عدم اطمينان در مورد آينده را به همراه دارند.


Google از طريق توييتر اعلام کرده است که به روزرساني هاي اصلي اصلي - مهم و گسترده تغييرات در الگوريتم ها و شيوه هاي جستجو را انجام داده است.


اين بار ، ارتباط اين برنامه در تاريخ 4 مه 2020 اعلام شده است. در اينجا ، گوگل تلاش مي کند تا با انتشار شايعات به روزرساني الگوريتم ، علاوه بر اين ، عنوان خود را به روز کند. عنوان نمايندگان Google براي اعلان هاي اصلي به روزرساني عمداً خنثي نگه داشته مي شود ، و "??? اصلي بروزرساني ماه مه 2020" نيز از اين قاعده مستثني نيست.


چه چيزي گوگل را تغيير داده است؟


طبق معمول ، Google اطلاعات مشخصي درباره آنچه در الگوريتم جستجو بهبود يافته يا مشاغل يا موضوعات مورد توجه ويژه Google Update قرار نگرفته است. هنوز مشخص نيست که آيا پيوندي به رفتار همه گير COVID-19 و تغيير جستجوي کاربران Google وجود دارد يا خير.


طبق گفته هاي گوگل ، دوره کامل گردش تا يک ساعت يا دو هفته طول مي کشد تا همه تغييرات زنده باشند.


تحليلگر گرايشات مدير ارشد گوگل ، گوگل مولر ، جنبه هايي در مورد به روزرساني ماه مه را فاش نکرده است و در هنگام استعلام به پست هاي وبلاگ عمومي گوگل در مورد اين موضوع اشاره مي کند.


مشاهدات اوليه - ماه مه 2020 به روز رساني گوگل:


1. کمبود محتواي توليد شده توسط عوامل خارجي رنج مي برند


2. SERP هاي محلي به طور مداوم در حال تغيير هستند


3. برنده شدن کارخانه ها و تجمع کنندگان


4- ويژگي هاي SERP ممکن است در شار ثابت باشد


تأثير به روزرساني اصلي Google May 2020


برخي از وب مسترها و سئوها درباره عواقب بروزرساني Google Core منتشر کرده اند. طبق نکات تاکنون ، مشاغل و صفحات وب بسياري وجود دارد که انتظار مي رود تحت تأثير اين تجديد نظرها قرار بگيرد. براساس سوابق اوليه مجمع جهاني وبمستر و توييتر ، پيشرفت هايي در طيف گسترده اي از مشاغل وجود دارد - از دستور العمل ها گرفته تا فناوري ، امور مالي و حتي بهداشت. به گفته Forbes ، در اين مقاله همچنين علائم جديدي وجود دارد که نشان مي دهد محتواي رمزنگاري تحت تأثير قرار گرفته است.


بسياري از مديران وب سايت دستور العمل ، کاهش چشمگير ترافيک را ذکر کردند که هدف اصلي حذف URL ها از چرخ فلک دستور العمل و همچنين حذف قطعه هاي غني براي تصميم گيري در مورد دستور العمل ها است. اين مورد ممکن است باشد که Google مخصوصاً براي اين بخش تنظيم شود ، به اين دليل که نتايج جستجوي مباحث دستور العمل شامل بسياري از اطلاعات تکميلي است که به عنوان قطعه هاي غني مانند تصاوير ، رتبه بندي ها ، زمان پخت و پز و داده هاي ديگر ارائه مي شود.


Google Updates: آنچه وب مسترها و SEO مي توانند انجام دهند


در سال 2019 ، گوگل در پستي در وبلاگ Google Webmaster اعلام کرد و جزئيات اين الگوريتم را در پشت نسخه هاي Core و اينکه وب مسترها و سئوها چه کارهايي مي توانند انجام دهند در صورت بروزرساني هسته اصلي Google بر روي آنها توضيح مي دهد.


افرادي که رتبه بندي را به دليل بروزرساني مشاهده کرده اند کاهش يافته اند ، "دستورالعمل هاي مدير وب گوگل را شکسته و هيچ عملي و دستي يا الگوريتمي را تجربه نکرده اند." به روزرساني ها به منظور ارتقاء کيفيت کلي نتايج جستجو انجام شده است. به گفته گوگل ، اين اختلافات مي تواند وب سايت هايي را مشاهده کند که با سرعت کمتري رتبه بالاتري دارند و برعکس. با مقايسه مثال ، توضيحاتي در مورد چگونگي عملکرد به روزرساني Google Core با مشاهده ليست 100 فيلم برتر ارائه مي شود. اين ليست چند سال بعد تمديد مي شود و با اضافه شدن فيلم هاي جديد با گذشت زمان تغيير مي کند.


Google به وب مسترها و سئوهايي که وب سايتهاي آنها توسط يک به روزرساني Google جاسوسي شده است پيشنهاد مي کند تا "تمرکز خود را بر ارائه بهترين محتواي ممکن" متمرکز سازند و توصيه مي کنند در چهار زمينه زير سوالات درخواست حسابرسي وب سايت را انجام دهند:


محتوا و کيفيت: آيا وب سايت محتواي منحصر به فرد و مرتبطي را ارائه مي دهد که فراتر از کپي کردن باشد؟ آيا عناوين و توضيحات متا براي مطابقت با مطالب جذاب و ايجاد شده اند؟


تخصص: آيا محتوا قابل اعتماد و قانوني است؟ آيا صفحه وب اشتباه مي کند؟


ارائه و توليد: آيا محتوا به خوبي مورد بررسي و طراحي قرار گرفته است يا به نظر مي رسد بيشتر شبيه توليد انبوه است؟ آيا چندين تبليغات وجود دارد؟ آيا وب سايت بر روي همه دستگاه ها يکدست مي شود؟


مقايسه رقابتي: آيا وب سايت برخلاف ساير مخالفان ارزش افزوده اي ارائه مي دهد؟ آيا محتوا با نياز کاربران مطابقت دارد؟


وب مسترها مي توانند با بررسي وب سايت خود در مقابل مخالفان ، خصوصاً در مورد سودمند بودن مطالب ، اولين نظر را کسب کنند.


نتيجه گيري


با بروزرساني جديد Google در مورد اخبار مربوط به اين بيماري ، Core Update بيشترين بازديد را از بخش هاي بهداشتي دارد. به نظر مي رسد اين يک تماس مهم براي تعهد ماندن به دادن پاسخ هاي معتبر است. اگر افراد به دنبال داده هاي قابل اعتماد در مورد COVID-19 هستند ، احتمالاً ، Google از مطالب بسيار قابل اعتماد استقبال خواهد کرد. ما در شرايطي زنده مي مانيم که تکه هاي نامعتبر از اطلاعات مي توانند حيات ببخشند ، بنابراين الگوريتم بايد بطور مداوم توسعه يابد تا به پيروزي در اين امر کمک کند.


 براي يادگيري سئو به http://meysamseo.parsiblog.com مراجعه نماييد.



مطالب مرتبط:


بررسي بک لينک ها: چه زماني بايد از ابزار disavow استفاده کرد؟


بازاريابي محتوا چيست؟


چگونه مشتريان جديد سئو پيدا کنيم؟


چرا جستجوي صوتي بر جستجو ها در سال 2020 مسلط مي شود؟


مزاياي داشتن وبلاگ براي سئو


 


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

عکس آقای خامنه ای

آخرین جستجو ها

Miriam Michael شمس کالا Carol Nicole آموزش زبان | آموزش زبان انگليسي | يادگيري زبان انگليسي خريد ساعت زنانه دخترانه فري لوک نقره اي طلايي 2020 Jake مرجع تخصصي خدمات زيبايي آشپزي